A Secret Weapon For علت بیماری خود ایمنی در طب سنتی

Wiki Article

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در مورد بیماری دیابت و روش‌های درمان آن از پزشکان فوق تخصص غدد کمک بگیرید.

پودر کاسنی را می‌توان با قهوه مخلوط کرد تا میزان کافئین قهوه پایین بیاید.

۳ علامت که نشان می دهد استعداد ژنتیکی شما برای اعتیاد بالاست! مطالعه بیشتر »

برخی از رایج‌ترین علل فشار خون پایین را در ادامه بررسی می کنیم.

یکی از دلایل مهم رخ دادن لکه‌های سفید عملکرد نادرست سلول‌های پوستی تولیدکننده‌ی ملانین است.

۳ گرم پودر دارچین را در یک لیوان آب حل و دو بار در روز بنوشید تا قندخون تان پایین بیاید.

روغن زیتون سرشار از ویتامین‌های کا، اف، ای، دی، آ، ویتامین قابل‌حل در چربی، آنتی‌اکسیدان‌ها و کاروتونوئیدهاست. مصرف روغن زیتون می‌تواند کارایی ویتامین را در بیماران مبتلا به بیماری پیسی کنترل‌کند. رژیم غذایی روغن زیتون می‌تواند متابولیسم بدن را بالابرده، وضعیت تعادل تغذیه‌ای را برگردانده، ایمنی بدن را بهبودبخشیده و گردش خون را افزایش‌دهد که در درمان بیماری پیسی موثر است.

در بیشتر موارد، ژن‌های شما به خودی خود باعث ایجاد بیماری های خود ایمنی نمی‌شوند – اما می‌توانند احتمال ابتلا به آن را افزایش دهند. به نظر می رسد که این شرایط توسط ترکیبی از ژنتیک، تغییرات سیستم ایمنی و محیط شما ایجاد می شود.

تزریق انسولین، رایج‌ترین درمان دیابت نوع ۱ است. افراد می‌توانند این تزریقات را به راحتی و در خانه خود انجام دهند. انواع مختلفی از تزریق انسولین برای درمان قطعی قند خون وجود دارد.

به این معنی چگونه بیماری های خود ایمنی را درمان کنیم که بدن به اندازه نیاز خود انسولین تولید یا استفاده نمی‌کند. این نوع، رایج‌ترین در بین دو نوع اصلی است.

شکوفه دلخواهی کارشناس ارشد نانوبیوتکنولوژی است. فعالیت‌های علمی و کاری او در زمینه تکنیک‌های زیست فناوری و طراحی نانوزیست‌حسگر بوده و اکنون در مجله فرادرس آموزش‌های زیست‌شناسی می‌نویسد.

محتوای این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید.

یک فرد مبتلا به دیابت نوع ۲ می‌تواند سبک زندگی و رژیم غذایی نسبتاً ساده‌ای را برای خود تنظیم کند تا سطح قند خون خود را به محدوده طبیعی بازگرداند.

بیایید درمان‌های موجود برای قند خون نوع ۱ را بررسی کنیم.

Report this wiki page