The 2-Minute Rule for کتوژنیک رژیم مواد غذایی

Wiki Article

در رژیم مولتی کتو شما می‌توانید سوالات خود را از پشتیبان‌های به اندام دکتر کرمانی بپرسید و از مقالات و ویدئوهای آموزشی کتو که در سایت و شبکه‌های اجتماعی به اندام منتشر می‌شود بهره‌مند شوید.

علاوه ‌بر این، از آن‌جا که فهرستی طولانی‌ از غذاهای ممنوعه در کتو وجود دارد، رژیم‌های کتوژنیک طولانی‌مدت، می‌تواند منجر به کمبودهای تغذیه‌ای شود و فقط در مدت زمان تعیین شده مفید خواهد بود.

فقط مقدار کمی از برخی انواع توت‌ها و آووکادو از نمونه میوه‌های مجاز در رژیم کتوژنیک است.

برای اثبات این فایده‌ی رژیم کتوژنیک، تحقیقات بیشتری لازم است؛ اما یک مطالعه نشان داده است که این رژیم غذایی به بهبود علائم بیماری پارکینسون کمک می‌کند.

بدن شما قند اضافی را در مولکولی به نام گلیکوژن ذخیره می‌کند. گلیکوژن به طور کلی همراه با مقدار زیادی آب در سلول‌های شما نگهداری می‌شود.

افرادی که رژیم کتوژنیک دارند در مقایسه با افرادی که رژیم های کم کالری می‌گیرند از سطح انرژی و تمرکز بیشتر (به جز در روز های ابتدایی رژیم غذایی) برخوردارند و در کل کیفبت زندگی بالاتری دارند.

رژیم کتو شامل کاهش چشمگیر مصرف کربوهیدرات و جایگزین‌کردن چربی به‌جای آن است. این تغییر رژیم غذایی بدن، شما را در یک وضعیت متابولیک به نام کتوز قرار می‌دهد. کتوز یک عملکرد متابولیک کاملاً طبیعی است.

برخی ممکن است اثرات حداقلی را تجربه کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است متوجه شوند که قند خون‌شان بعد از اولین وعده غذایی با کربوهیدرات متوسط ​​کاهش یافته است.»

وقتی بدن در این وضعیت قرار می‌گیرد، در سوزاندن در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی نباید خورد چربی برای تامین انرژی، بسیار کارآمدتر می‌شود.

اما زمانی که وزن به سرعت کاهش یابد، به همان سرعت هم می‌تواند به حالت عادی برگردد. پس تثبیت وزن در رژیم کتوژنیک یکی از ارکان مهم برنامه غذایی است.

افراد زیر از این رژیم بیشتر کمک می‌گیرند، اما این دلیل نمی‌شود اگر شما این مشکلات را داشتید بلافاصله و بدون مشورت متخصص از رژیم کتو استفاده کنید.

علاوه ‌بر این، از آن‌جا که فهرستی طولانی‌ از غذاهای ممنوعه در کتو وجود دارد، رژیم‌های کتوژنیک طولانی‌مدت، می‌تواند منجر به کمبودهای تغذیه‌ای شود و فقط در مدت زمان تعیین شده مفید خواهد بود.

برای کاهش وزن هم میتونین ازطرق لینک ثبت نام رژیم و انجام بدین

زیتون، آووکادو، کدو، اسفناج، گل کلم، بادمجان و … گزینه‌های خوبی هستند.

Report this wiki page